Hemma från skolan idag. Låg och sov i princip hela dagen igår efter att jag kom hem från skolan. Så fruktansvärt ont i magen. På höger neder sida utav magen. Känns som jag hade en stor sten som låg och skavde. Så jäkla ont. Jag svettades pga att det gjorde så jäkla ont. Tappade även känseln i huden där smärtan satt.  Alla i skolan sa till mig att åka till sjukhuset då de trodde det kunde ha något med njuren eller blindtarmen att göra. När jag prata med mamma så berättade hon att min morfar haft njursten... KUL. Men åkte iaf aldrig till sjukhuset då det blev bättre efter jag sovit lite. Gjorde fortfarande jätteont men inte på samma sätt som tidigare. Googlade såklart och alla sjukdomar som fanns stämde ju såklart in på mig... haha så typiskt mig! Men läste just om njursten och där stod det att det kan komma pga av vätskebrist och att om man vilar och dricker mycket kan man få ut de små kristallera som ligger i urinröret eller va det var, av sig själv. så gav det ett hopp och drack massor! 
Idag var jag hemma då jag vaknade med smärta igen och var verkligen helt slut i kroppen. Det har blivit mycket bättre idag under dagen och inte alls gjort lika ont så ska försöka ta mig ut och få lite frisk luft om en stund! Har pillat med lite små saker här hemma idag också. 
 

Kommentera

Publiceras ej